Czat z Wirtualnym Asystentem Klienta Kaspro – na co warto zwrócić uwagę


Poznaj przewodnik po rozmowie z Wirtualnym Asystentem Klienta Kaspro.

23.01.2025

Z tego artykułu

  • Dowiesz się w czym może pomóc Ci rozmowa z Wirtualnym Asystentem Klienta
  • Sprawdzisz w czym Kaspro potrzebuje wsparcia konsultanta
  • Poznasz łatwe kroki do efektywnej rozmowy
Ilustracja poglądowa, symboliczna

W czym pomoże Kaspro

Czatbot Kaspro udziela informacji całodobowo. Możesz z nim rozmawiać 
w języku polskim. Kaspro odpowie na część pytań, w zakresie których kontaktujesz się z administracją skarbową. Dzięki niemu szybciej uzyskasz odpowiedzi. 

Kaspro odpowie na najpopularniejsze pytania, które nie wymagają szczegółowej analizy stanu faktycznego i interpretacji przepisów. Nieustannie się rozwija i poszerza swoją wiedzę.

Odpowiada na pytania, które dotyczą:

•    Aplikacji Podatnika

•    Aplikacji Mobilnej

•    przepisów dotyczących KSeF

Jeśli będziesz chciał porozmawiać z konsultantem, Kaspro zaproponuje np. możliwość kontaktu telefonicznego.

Jak rozmawiać z Kaspro

Poniżej znajdziesz przykład rozmowy. 

Regulamin korzystania z uslugi czatu

Informacje dotyczące regulaminu usługi czatu

Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych

Informacje dotyczące obowiązku informacyjnegow kanale komunikacji czat

Aby rozpocząć rozmowę, kliknij ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Ikonę znajdziesz na stronie www.ksef.podatki.gov.pl, w zakładce „Kontakt/Czat” oraz na jej niektórych podstronach.

    Zaakceptuj regulamin oraz potwierdź, że nie jesteś robotem.

      Wybierz przycisk KSeF.

        Wpisuj proste wiadomości w okno na dole czatu lub korzystaj z gotowych tematów - „Popularne tematy”. Nie możesz wklejać treści ani obrazów.

        „Popularne tematy” to przygotowane dla Ciebie podpowiedzi, które dotyczą najczęstszych tematów rozmów. Nie musisz z nich korzystać. Jeżeli nie znajdujesz swojego pytania w „Popularnych tematach”, wpisz je w okno na dole czatu.

          Kaspro zada Ci kilka pytań, które umożliwią udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie.

          Jeśli nie odpowiesz na pytanie lub nie wpiszesz wiadomości w okno czatu, czatbot Kaspro poprosi o reakcję. Jeśli nie będziesz kontynuował czatu, rozmowa zostanie zakończona.

            Możesz pobrać historię konwersacji oraz wyrazić opinię na temat czatu.

            podatki.gov.pl
            Serwis Ministerstwa Finansów

            Opublikowano: 09.01.2025

            Zmodyfikowano: 23.01.2025

            Opracowanie: Redakcja Portalu Podatkowego

            02 Kreska Podstawowy Kolor Czerwone Tlo
            podatki.gov.plSkontaktuj się z nami
            Fe

            Treści zamieszczone w serwisie udostępniamy bezpłatnie. Korzystanie z treści opublikowanych w serwisie podatki.gov.pl, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa Finansów. Treści znaczone w serwisie jako treści będące przedmiotem praw autorskich, o ile nie jest to stwierdzone inaczej, są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska.

            Ue