Wirtualny Asystent Klienta Kaspro
Twoja cyfrowa pomoc na wyciągnięcie ręki! Wirtualny Asystent Klienta Kaspro udzieli Ci informacji 24/7
28.01.2025
Odkrywaj możliwości Wirtualnego Asystenta Klienta Kaspro

Poznaj Kaspro
Weszliśmy w nową erę obsługi klientów Krajowej Administracji Skarbowej (KAS). Wprowadziliśmy rozwiązanie, które jest oparte na sztucznej inteligencji (AI) – Wirtualnego Asystenta Klienta. Kaspro to czatbot dostępny dla naszych klientów, który pozwala na szybkie uzyskanie informacji.
Kaspro nieustannie się rozwija, dlatego wszystkie opinie i sugestie są dla nas bardzo cenne
Dlaczego warto korzystać z Kaspro
- Dostępność całą dobę –Kaspro jest zawsze chętny do pomocy, bez względu na porę dnia i nocy.
- Natychmiastowe odpowiedzi –Kaspro udziela informacji od razu.
- Prostota obsługi – Kaspro ma przejrzysty interfejs, który ułatwia korzystanie
z czatu. - Historia konwersacji – Kaspro pozwala na pobranie historii rozmowy.
Twoje uwagi pomogą nam rozwijać nasz czat
Zależy nam, żeby Kaspro działał intuicyjne, a rozmowa z nim była skuteczna. Dlatego stale pracujemy nad jego procesami uczenia i poszerzamy zakres jego wiedzy. Każda opinia i sugestia jest dla nas niezwykle ważna. Z dużą uwagą analizujemy przekazane nam ankiety satysfakcji.
Zachęcamy do wypełnienia ankiety satysfakcji i podzielenia się swoją opinią na temat czatu.

Aby ocenić czat, wybierz przycisk „Podziel się z nami opinią”.

Wypełniając ankietę, odpowiedz na pytanie. Oceń w skali od 0 do 10, gdzie 0 oznacza zdecydowanie najniższą, a 10 zdecydowanie najwyższą ocenę.
Pozostaw nam również swój komentarz. Twoja opinia pomoże nam rozwijać i udoskonalać czat.
Informacje dotyczące regulaminu usługi czatu.
Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego w kanale komunikacji czat.
Twoje uwagi to najcenniejsze wskazówki. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie.