Pytania i odpowiedzi
Szukasz odpowiedzi na swoje pytanie dotyczące czatu? Zapoznaj się z odpowiedziami do najczęściej zadawanych pytań.
28.01.2025
Usługa czatu
Regulamin znajdziesz:
- w oknie czatu,
- klikając regulamin
Za pośrednictwem czatu uzyskasz informacje dotyczące wyłącznie tematów w obszarze:
- Aplikacji Podatnika,
- Aplikacji Mobilnej ,
- przepisów dotyczących KSeF.
Na czacie uzyskasz wyłącznie ogólne informacje. Nie uzyskasz informacji, które wymagają wglądu w indywidualne dane podatników.
Czat służy do szybkiej komunikacji w zakresie takich tematów dotyczących KSeF, które nie są skomplikowane i nie budzą wątpliwości – nie wymagają szczegółowej analizy stanu faktycznego i interpretacji przepisów.
W oknie czatu nie możesz wklejać gotowych treści ani obrazów.
Usługę czatu możesz ocenić w ankiecie satysfakcji, po zakończeniu rozmowy. Zamknij czat krzyżykiem, który znajduje się w prawym górnym rogu okna czatu. Ankieta pojawi się, gdy wybierzesz przycisk „Podziel się z nami opinią”.
Rozmowa z czatbotem Kaspro
Wirtualny Asystent Klienta Kaspro to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który w sposób zautomatyzowany odpowie na część twoich pytań.
Z Kaspro porozmawiasz za pośrednictwem czatu, który jest umieszczony na stronie www.ksef.podatki.gov.pl. Najłatwiej znajdziesz go, jeśli klikniesz w kafelek „Kontakt”, a następnie wybierzesz „Czat”. Rozmowę możesz również rozpocząć na podstronach dotyczących KSeF.
Na początku rozmowy Kaspro zada ci kilka pytań, które umożliwią mu udzielenie odpowiedzi
w interesującym Cię obszarze tematycznym. Odpowiadając na nie, skorzystaj z zaproponowanych przez Kaspro podpowiedzi w formie przycisków. To pozwoli na uzyskanie informacji, których potrzebujesz.
Szczegółowe informacje jak rozmawiać z Kaspro znajdziesz w przewodniku.
Podczas rozmowy możesz korzystać z popularnych tematów. To przygotowane dla Ciebie podpowiedzi, które dotyczą najczęstszych tematów rozmów. Nie musisz z nich korzystać. Jeżeli nie znajdziesz swojego pytania w „Popularnych tematach” to wpisz je w okno „Wpisz wiadomość”, na dole czatu.
Rozmowa zostanie rozłączona, jeśli nie będziesz jej kontynuował przez 3 minuty. Zanim to się stanie, w oknie czat pojawi się powiadomienie o upływającym czasie na przesłanie pytania.
Rozmowa może zostać przerwana/zakończona, jeśli pojawią się w niej obraźliwe treści bądź wypowiedzi, które naruszają zasady kultury.
Opublikowano: 09.01.2025
Zmodyfikowano: 28.01.2025
Opracowanie: Redakcja Portalu Podatkowego