Usługa czat
23.01.2025
Możesz uzyskać informacje online podczas czatu z Wirtualnym Asystentem Klienta Kaspro.
Kanał czat służy do szybkiej komunikacji w zakresie takich tematów dotyczących KSeF, które nie są skomplikowane i nie budzą wątpliwości– nie wymagają szczegółowej analizy stanu faktycznego i interpretacji przepisów.
Za pośrednictwem czatu wyłącznie z Kaspro, możesz uzyskać informacje w zakresie:
- Aplikacji Podatnika,
- Aplikacji Mobilnej,
- przepisów dotyczących KSeF.
W każdym z powyższych zakresów tematycznych porozmawiasz wyłącznie z czatbotem Kaspro.
Czatbot Kaspro jest dostępny przez całą dobę.
Aby rozpocząć rozmowę, kliknij ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu.
Po otwarciu okna zaakceptuj regulamin oraz potwierdź, że nie jesteś robotem.
Aby zadać pytanie, napisz je w oknie czatu. Nie masz możliwości wklejenia treści wiadomości ani obrazów.
Pamiętaj – jeśli nie będziesz kontynuować rozmowy, po 3 minutach czat zostanie zakończony.
Skorzystaj z ankiety satysfakcji po zakończonej rozmowie i przekaż swoją opinię.
Informacje dotyczące regulaminu usługi czatu
Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego w kanale komunikacji czat

Poznaj Kaspro
Odkryj możliwości Wirtualnego Asystenta Klienta

Czat z Kaspro - Twój przewodnik po rozmowie
Zobacz jak w łatwy sposób efektywnie rozmawiać z Wirtualnym Asystentem Klienta

Pytania i odpowiedzi związane z usługą czat
Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące usługi czatu